اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۴:۲۶:۳۹
اذان ظهر ۱۱:۵۸:۱۵
اذان مغرب ۱۸:۲۰:۲۳
طلوع آفتاب ۰۵:۵۱:۳۹
غروب آفتاب ۱۸:۰۲:۱۸
نیمه شب ۲۳:۱۴:۵۸
۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۳
این گزارش به روز می‌شود؛

به ازای هر کرسی مجلس 18 نفر ثبت نام کرده‌اند/ جوان‌ترین‌ داوطلب‌ خبرگان چندسال دارد؟

اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها آغاز شد.

به ازای هر کرسی مجلس 18 نفر ثبت نام کرده‌اند/ جوان‌ترین‌ داوطلب‌ خبرگان چندسال دارد؟

به گزارش سراج24،مشرق نوشت؛ آخرین آمار تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات خبرگان و مجلس در سراسر کشور تا کنون 121 نفر در سراسر کشور برای شرکت در انتخابات خبرگان و 570 نفر نیز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه خواهد داشت.

فعالیت هیأت‌های اجرایی انتخابات مجلس از 28 آذر آغاز می‌شود، هیات‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.

تعداد نمایندگان مدنظر این دوره 290 نفر است که در حال حاضر 287 نماینده به دلیل فوت سه تن از نمایندگان در مجلس حضور دارند.


لیست کامل ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر می باشد:

ثبت نام 49 نفر در انتخابات مجلس تا ساعت 10:30 امروز


ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز (شنبه) در سراسر کشور آغاز شد.

داوطلبان در تهران با مراجعه به فرمانداری و ستاد انتخابات کشور داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس می شوند.

تا ساعت 10:30 امروز 49 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

براساس این گزارش، در نام نویسی همزمان از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات خبرگان هم از صبح امروز تاکنون 3 نفر به ستاد انتخابات مراجعه کرده اند.

حضور فرماندار تهران در محل ثبت‌نام نامزدهای انتخابات

 

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانعیسی فرهادی فرماندار تهران صبح امروز (شنبه 28 آذر) و در ساعات اولیه آغاز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در محل ثبت‌نام حضور یافت.

وی در بازدید خود از محل ثبت‌نام در جریان آخرین روند ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس و خبرگان قرار گرفت.

ثبت نام اولین داوطلب زن انتخابات مجلس شورای اسلامی


ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانسیده لیلا مددی ۴۲ ساله در وزرات کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. وی دبیر آموزش و پرورش است.

بنابراین گزارش همزمان با سومین روز ثبت نام انتخابات خبرگان، ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس نیز آغاز شده است.

داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند با حضور در وزارت کشور و یا فرمانداری های سراسر کشور ثبت نام کنند.

سادات ابراهیمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد

 

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانحجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

لازم به ذکر است سادات ابراهیمی در حال حاضر نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی است.

انتخابات دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند سال جاری مصادف با مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر آغاز شده و تا روز دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

امیری: به ازای هر کرسی مجلس 18 نفر ثبت نام کرده اند

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانحسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم گیر بوده است، گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در دهمین دوره انتخابات مجلس نسبت به گذشته بیشتر بوده است.

وی تصریح کرد: برای هر یک از کرسی های مجلس تا کنون حدود 18 نفر ثبت نام کرده اند و این تعداد رو به افزایش است.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: داوطلبان مدارک لازم و کافی را حتما در زمان ثبت نام به همراه داشته باشند.

موسوی‌نژاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد

 

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگاندر دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده کنونی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اولین افرادی بود که در فرمانداری دشتستان حاضر شد و برای انتخابات ثبت‌نام کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بالای حضور حداکثری و حماسه‌وار ملت در انتخابات گفت: رقابت سالم با رعایت اخلاق اسلامی و احترام به دیدگاه‌های همدیگر موجب نهادینه‌شدن ارزش‌های اخلاقی در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد اضافه کرد: رقیب ما در انتخابات برادر و خواهر عزیز ماست که خود را سپر بلای مشکلات جامعه قرار داده است و نه دشمن ما و در جبهه مخالف ما.

وی خاطرنشان کرد: به امید خدا این انتخابات هم هرچه با شکوهتر از پیش برگزار و سند افتخار و برگ زرینی از تاریخ شکوهمند این دیار خواهد شد.

۶ نفرداوطلب نمایندگی مجلس در خراسان شمالی ثبت نام کردند


به ازای هر کرسی مجلس 18 نفر ثبت نام کرده‌اند/ جوان‌ترین‌ داوطلب‌ خبرگان چندسال دارد؟با اعلام آغاز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز، شش نفر از داوطلبان نامزدی دهمین دوره مجلس شورای، با حضور در ستاد انتخابات مرکز استان، فرم های ثبت نام را تکمیل کردند.

تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۸ آذرماه ۹۴، در میان ثبت نام شدگان دو نماینده سابق شهرستان بجنورد که نمایندگی مردم این شهرستان را در دوره های اول و ششم مجلس شورای اسلامی برعهده داشته اند، دیده می شوند.

عباس مظفر نماینده مردم شهرستان بجنورد در دوره اول مجلس شورای اسلامی و رمضان وحیدی نماینده دوره ششم مجلس، از جمله کسانی بودند که در روز نخست ثبت نام با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان بجنورد، نام خود را در لیست داوطلبان مجلس دهم ثبت کردند.

همچنین چهار نفر از داوطلبانی که امروز به جمع داوطلبان ثبت نام شده در این استان پیوستند عبارتنداز از آقایان علی قربانی، علی اکبری، محمد رضا لنگری و مهدی غلامی.

بر اساس اعلام وزارت کشور، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز شنبه به مدت یک هفته در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های تابعه این استان ادامه دارد.

ثبت نام ۱۴ نفر از شیراز جهت حضور در انتخابات مجلس


به ازای هر کرسی مجلس 18 نفر ثبت نام کرده‌اند/ جوان‌ترین‌ داوطلب‌ خبرگان چندسال دارد؟با گذشت بیش از پنج ساعت از آغاز ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیراز تاکنون ۱۴ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز ثبت نام کردند.

اولین نفر حاضر در ستاد انتخاباتی شهرستان شیراز یک فعال دانشجویی بود که ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه در فرمانداری شیراز حاضر شد.

در میان نامزدهای ثبت نام شده تاکنون جعفر قادری نماینده فعلی شیراز در مجلس شورای اسلامی و رئیس اسبق شورای اسلامی فارس نیز ثبت نام کرده است.

هفتمین نفر حاضر در ستاد انتخابات شهرستان شیراز بانویی سالخورده بود که به دلیل نقص مدارک نتوانست نام نویسی کند.


 


سومین روز ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان

 

روز سوم ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها آغاز شد.

برپایه این خبر، داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا بوسیله نماینده خود که کتباً معرفی شده باشد می‌توانند تا پایان وقت اداری 16:30روز چهارشنبه مورخ 2 /10/ 94 جمعاً به مدت 7 روز به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار، چهارنسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و دوازده قطعه عکس 4×6 ، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اشتهار به دیانت و وثوق و شایستگی اخلاقی ، اجتهاد درحدی که قدرت استنباط بعض مسایل فقهی را داشته باشد و بتواند ولی فقیه واجد شرایط رهبری را تشخیص دهد، بینش سیاسی، اجتماعی و آشنایی با مسایل روز ، معتقد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران و نداشتن سوابق سوء سیاسی و اجتماعی از جمله شرایط داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری به موجب ماده 3 قانون انتخابات مجلس خبرگان است.

طبق قانون، کسانی که داوطلب انتخابات مجلس خبرگان هستند ضرورت ندارد که  ساکن یا متولد حوزه انتخابیه خود باشند. همچنین مرجع تشخیص دارابودن شرایط،  فقهای شورای نگهبان قانون اساسی هستند اما کسانی که رهبر معظم انقلاب صریحاً یا ضمناً اجتهاد آنان را تأیید کرده باشند، از نظر علمی نیاز به تشخیص فقهای شورای نگهبان نخواهند داشت.

تعداد نمایندگان مجلس خبرگان 88 نفر است.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.


لیست کامل ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان به شرح زیر می باشد:

 

 

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرد

به ازای هر کرسی مجلس 18 نفر ثبت نام کرده‌اند/ جوان‌ترین‌ داوطلب‌ خبرگان چندسال دارد؟حجت الاسلام سیدعلی هاشمی شاهرودی ظهر امروز به نمایندگی از سوی آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی با حضور در محل فرمانداری قم برای ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضور پیدا کرد.

به گفته پسر آیت الله هاشمی شاهرودی، وی در این دوره از مجلس خبرگان رهبری به نمایندگی از حوزه انتخابیه مشهد در انتخابات شرکت می‌کند.

آیت الله هاشمی شاهرودی در حال حاضر نایب رئیس و ریاست دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری را عهده‌دار است.

آیت الله امینی برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور حضور یافت

 

به ازای هر کرسی مجلس 18 نفر ثبت نام کرده‌اند/ جوان‌ترین‌ داوطلب‌ خبرگان چندسال دارد؟آیت الله ابراهیم امینی امام جمعه قم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه تهران ثبت نام کرد.

ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه آغاز شده و تا 2 دی ادامه دارد.

 

موسوی بجنوردی کاندیدای انتخابات خبرگان شد

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانآیت الله موسوی بجنوردی کاندیدای پنجمین دوره خبرگان رهبری شد.

وی دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور گفت که از حوزه تهران کاندیدا خواهم شد.

آیت‌الله حیدری در انتخابات خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانآیت‌الله محسن حیدری آل کثیر امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز ‌شنبه با حضور در فرمانداری اهواز برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (۱۳۹۴) در هفتم اسفند ۱۳۹۴ همزمان با مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۱۳۹۵–۱۳۹۴) برگزار می‌شود.

در حال حاضر خوزستان شش نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد. آیت‌الله عباس کعبی، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، آیت‌الله سید علی شفیعی، آیت‌الله محسن حیدری، آیت‌الله احمدی شاهرودی و حجت‌الاسلام علی فلاحیان نمایندگان فعلی مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند. در این دوره تعداد نمایندگان خوزستان به هفت نفر افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه مشهد نامزد انتخابات خبرگان رهبری شد

 

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانحجت‌الاسلام ابراهیم معادی صبح شنبه به نمایندگی از آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در فرمانداری مشهد حضور یافت و کاندیداتوری آیت الله علم الهدی را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

گفتنی است در روز گذشته و در دومین روز ثبت نام  نیز آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله محمد مشکینی امام جمعه پیشین بردسکن و نائین، حجت‌الاسلام سعیدی گلپایگانی(بردارزاده امام جمعه قم)، آیت‌الله نوروزی امام جمعه پیشین رباط کریم و طرقبه و آیت الله ضیایی استاد حوزه جهت شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که تعداد نمایندگان خراسان رضوی شش نفر تعیین شده است یک حوزه انتخابیه اصلی و ۲۷ حوزه در شهرستان ها و ۴۲ بخش در نظر گرفته شده است.

محمدباقر عباسی کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان شد

 

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانحجت‌الاسلام محمدباقر عباسی سَملی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

قرار است وی از حوزه انتخابیه بوشهر به عنوان داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شود.

ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که از 26 آذرماه آغاز شده تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

اعلام کاندیداتوری آیت‌الله شاهچراغی برای مجلس خبرگان

 

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانآیت‌الله شاهچراغی در سومین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری سمنان کاندیداتوری خود را برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.
 
حوزه انتخابیه استان سمنان یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
 
آیت الله شاهچراغی در حال حاضرنماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری است، وی دو دوره مسئولیت نمایندگی مردم استان سمنان در مجلس خبرگان را عهده‌دار بوده است.

حسینی اشکوری در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد


ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانحجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اشکوری از حوزه انتخابیه گیلان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفند سال جاری مصادف با مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر آغاز شده و تا روز دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله حسین شاهرودی در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرد


ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانآیت‌الله حسین شاهرودی از علما و اساتید اخلاق شهر تهران امروز شنبه 28 آذر با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری تهران جهت کاندیداتوری از حوزه انتخابیه تهران برای عضویت در مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

وی متولد 1334 و نواده آیت‌الله علی شاهرودی از مراجع تقلید شهر نجف است.

جوان‌ترین‌ داوطلب‌ مجلس‌ خبرگان چندسال دارد؟



ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانقائم مقام وزیر کشور گفت:تاکنون جوان ترین داوطلب انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری متولد ۲۰ آذرماه ۱۳۶۶ با ۲۸ سال سن و مسن ترین فرد متولد اول مهرماه ۱۳۰۲ با ۹۲ سال سن است.

حسینعلی امیری افزود: تا پایان وقت اداری روز گذشته – جمعه ۲۷ دی ماه - ۸۶ نفر با حضور در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مراکز استان ها در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند.

وی یادآور شد: از این ۸۶ نفر تعداد ۶۸ نفر ثبت نام آنها نهایی شده است و ۱۸ نفر هم در حال تکمیل مدارک خود هستند.

قائم مقام وزیر کشور با بیان این که بیشترین ثبت نام کنندگان در استان تهران با ۱۶ نفر است، گفت: در بین ثبت نام کنندگان تا امروز ۷ نفر بالای ۷۵ سال و ۳ نفر هم کمتر از ۳۰ سال سن دارند.

امیری یادآور شد: امروز ثبت نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم در وزارت کشور و تمامی فرمانداری های کشور آغاز شده است و تا ۴ دی ماه ادامه دارد.

موافقت وزارت کشور با ثبت‌نام همه کاندیداهای خبرگان در فرمانداری قم


ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگانپیرو درخواست استاندار قم از وزارت کشور مبنی بر ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور از طریق فرمانداری قم، وزارت کشور با این درخواست موافقت کرد.

بنابراین موافقت، از شروع ساعت اداری شنبه 28 آذرماه 92، همه افرادی که می‌خواهند به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان‌های مختلف کشور ثبت نام کنند، نیازی به سفر به آن حوزه‌های انتخابیه نخواهند داشت و می‌توانند به فرمانداری قم مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 

تا پیش از این و طبق قانون انتخابات، داوطلبان کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری در هر حوزه انتخابیه، صرفا باید ثبت نام خود را در‌‌‌‌ همان حوزه انتخابیه انجام می‌دادند، اما از این پس، همه افرادی که می‌خواهند به عنوان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از حوزه‌های انتخابیه مختلف کشور، باید ثبت نام کنند، می‌توانند به فرمانداری قم مراجعه کنند. 

به نظر می‌رسد این اقدام استاندار قم و موافقت وزارت کشور، به این دلیل صورت گرفته باشد که مرکز حوزه‌های علمیه در قم بوده و اکثریت علما و روحانیون در این شهر حضور دارند.

آیت الله تسخیری دبیرکل سابق مجمع تقریب مذاهب داوطلب حضور در انتخابات خبرگان شد.
در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان آیت الله تسخیری با حضور در وزارت کشور برای نمایندگی مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

بنابراین گزارش همزمان با سومین روز ثبت نام انتخابات خبرگان، ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس نیز آغاز شده است.

داوطلبان انتخابات خبرگان تنها تا چهارشنبه دوم دی ماه می توانند با حضور در وزارت کشور و ۳۱ فرمانداری مراکز استانها ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا عزیزاللهی عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد صبح امروز شنبه 28 آذر ماه با حضور در فرمانداری تهران جهت کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

وی دارای دکترای فقه حقوق بوده و به عنوان نامزد مستقل در انتخابات خبرگان حضور یافتند.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۵۵
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••